Συνεδρίες Εξ Αποστάσεως

Η προσπάθεια να προσαρμοστούμε σε μια νέα καθημερινότητα, με την πανδημία να αλλάζει τα δεδομένα με τα οποία λειτουργούμε αυτό το διάστημα, αφορά τον καθένα από εμάς ξεχωριστά. Ακόμη και εάν οι όροι «μένουμε σπίτι» ή «social distancing» έχουν πλέον γίνει κτήμα μας, δε σημαίνει πως παύουμε να ερχόμαστε σε επικοινωνία.

Παρέχοντας τηλεσυνεδρίες μέσω SKYPE ή ΖΟΟΜ, πλατφόρμες συμβατές με GDPR, οι θεραπευτές των Κέντρων Ειδικών Θεραπειών ΨυχοΣύνθεση συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε τα παιδιά και τις οικογένειές τους παρέχοντας τηλεθεραπείες για όλες τις υπηρεσίες μας : λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, ειδική διαπαιδαγώγηση, συμβουλευτική και ψυχολογική υποστήριξη. Για  τις ανάγκες των εξ΄ αποστάσεως συνεδριών έχουμε μετατρέψει σε ψηφιακή μορφή μεγάλο όγκο παιδαγωγικού υλικού, ο οποίος είναι διαθέσιμος στους θεραπευτές του κέντρου μας για την υλοποίηση των τηλεθεραπειών. Αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας τα παιδιά των κέντρων μας έχουν ελεγχόμενη πρόσβαση σε υλικό και εργασίες για εξάσκηση στο σπίτι και οι θεραπευτές μας έχουν στη διάθεσή τους μεγάλο όγκο ψηφιοποιημένου παιδαγωγικού υλικού για την υλοποίηση των θεραπειών και την ανάθεση εργασιών.

Διαβάστε περισσότερα και κλείστε το ραντεβού σας τώρα!

Skip to content

Η Βασιλική Μπαμπλά είναι απόφοιτη του τμήματος εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και έχει πραγματοποιήσει μεταπτυχιακές σπουδές στην «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» στο Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών.

Κατέχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και εργάζεται σε ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών, δημόσιες Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής Εκπαίδευσης και σε Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ). Έχει ασχοληθεί με παιδιά με διαγνωστικές κατηγορίες όπως ΔΕΠΥ, ΔΑΦ, μαθησιακές δυσκολίες, δυσπραξία, ειδικές αναπτυξιακές διαταραχές της κινητικής λειτουργίας, δυσκολίες αισθητηριακής επεξεργασίας, εγκεφαλική παράλυση, νοητική υστέρηση κ.α.

Με στόχο την δια βίου μάθηση, συνεχίζει να παρακολουθεί σεμινάρια επιμόρφωσης, εποπτείες και ημερίδες σχετικά με μεθόδους παρέμβασης και αποκατάστασης. Ενδεικτικά έχει ολοκληρώσει των κύκλο σεμιναρίων της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, την Προσέγγιση του Γνωσιακού Προσανατολισμού στην καθημερινή Εκτέλεση Έργου (CO-OP), «Δυσγραφία Αξιολόγηση και Παρέμβαση», «Κατανοώντας την Δυσπραξία», «Αξιολόγηση και παρέμβαση στην ΔΕΠ-Υ». Επιπλέον, έχει ολοκληρώσει επιμορφωτικό πρόγραμμα στην σχολική ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Έχει συμμετέχει μέσα από εθελοντική εργασία, στο εργοθεραπευτικό πρόγραμμα βελτίωσης της κίνησης μέσα από την υποστηρικτική Τεχνολογία, σε summer camp για παιδιά με αναπηρία και σε συνεδρίες θεραπευτικής ιππασίας.

Back To Top