Συνεδρίες Εξ Αποστάσεως

Η προσπάθεια να προσαρμοστούμε σε μια νέα καθημερινότητα, με την πανδημία να αλλάζει τα δεδομένα με τα οποία λειτουργούμε αυτό το διάστημα, αφορά τον καθένα από εμάς ξεχωριστά. Ακόμη και εάν οι όροι «μένουμε σπίτι» ή «social distancing» έχουν πλέον γίνει κτήμα μας, δε σημαίνει πως παύουμε να ερχόμαστε σε επικοινωνία.

Παρέχοντας τηλεσυνεδρίες μέσω SKYPE ή ΖΟΟΜ, πλατφόρμες συμβατές με GDPR, οι θεραπευτές των Κέντρων Ειδικών Θεραπειών ΨυχοΣύνθεση συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε τα παιδιά και τις οικογένειές τους παρέχοντας τηλεθεραπείες για όλες τις υπηρεσίες μας : λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, ειδική διαπαιδαγώγηση, συμβουλευτική και ψυχολογική υποστήριξη. Για  τις ανάγκες των εξ΄ αποστάσεως συνεδριών έχουμε μετατρέψει σε ψηφιακή μορφή μεγάλο όγκο παιδαγωγικού υλικού, ο οποίος είναι διαθέσιμος στους θεραπευτές του κέντρου μας για την υλοποίηση των τηλεθεραπειών. Αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας τα παιδιά των κέντρων μας έχουν ελεγχόμενη πρόσβαση σε υλικό και εργασίες για εξάσκηση στο σπίτι και οι θεραπευτές μας έχουν στη διάθεσή τους μεγάλο όγκο ψηφιοποιημένου παιδαγωγικού υλικού για την υλοποίηση των θεραπειών και την ανάθεση εργασιών.

Διαβάστε περισσότερα και κλείστε το ραντεβού σας τώρα!

Skip to content

Η Ελένη Δεμερτζή είναι λογοθεραπεύτρια με εξειδίκευση στην ειδική αγωγή. Αποφοίτησε από το τμήμα Λογοθεραπείας της Ανώτατης Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του Α.Τ.Ε.Ι Ηπείρου και ολοκλήρωσε τις Μεταπτυχιακές της σπουδές στην εκπαίδευση και αναπηρία στο πανεπιστήμιο της Ρώμης.

Από το 2012 εργάζεται σε ιδιωτικά κέντρα θεραπειών και από το 2016 εργάζεται σε δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα, ειδικά σχολεία και σε κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ πρώην ΚΕΣΥ). Έως και σήμερα ασχολείται με την αποκατάσταση λόγου, φωνής και ομιλίας σε παιδιά.

Έχει γνώση της ελληνικής νοηματικής γλώσσας και του ελληνικού κώδικα Braille. Έχει παρακολουθήσει πανελλήνια συνέδρια, ημερίδες, εργαστήρια και εποπτείες που αφορούν την Καθυστέρηση Λόγου και Ομιλίας, τις δυσκολίες Άρθρωσης, Φωνολογικές Διαταραχές, την Βαρηκοΐα, τον Τραυλισμό, τις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής- Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ), τις Μαθησιακές Δυσκολίες, την Ειδική Γλωσσική Διαταραχή (SLI), τις Νευρογενείς Διαταραχές Επικοινωνίας και τη Δυσφαγία.

Κάποιες από τις μεθόδους στις οποίες έχει εκπαιδευτεί είναι: στο Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων PECS, στο Γλωσσικό Πρόγραμμα ΜΑΚΑΤΟΝ, στην Εντατική Αλληλεπίδραση (Intensive Interaction), στη μέθοδο Floortime (Παιχνίδι στο πάτωμα) για παιδιά με Αναπτυξιακές δυσκολίες ή Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ).

Είναι πιστοποιημένος χορηγητής της δοκιμασίας φωνητικής και φωνολογικής εξέλιξης, της δοκιμασίας Φωνολογικής επίγνωσης για την ανίχνευση πιθανών δυσκολιών στην ανάγνωση και στη γραφή (Μέταφων) και της δοκιμασίας σχολικής ετοιμότητας Αθηνά τεστ.

Back To Top