Συνεδρίες Εξ Αποστάσεως

Η προσπάθεια να προσαρμοστούμε σε μια νέα καθημερινότητα, με την πανδημία να αλλάζει τα δεδομένα με τα οποία λειτουργούμε αυτό το διάστημα, αφορά τον καθένα από εμάς ξεχωριστά. Ακόμη και εάν οι όροι «μένουμε σπίτι» ή «social distancing» έχουν πλέον γίνει κτήμα μας, δε σημαίνει πως παύουμε να ερχόμαστε σε επικοινωνία.

Παρέχοντας τηλεσυνεδρίες μέσω SKYPE ή ΖΟΟΜ, πλατφόρμες συμβατές με GDPR, οι θεραπευτές των Κέντρων Ειδικών Θεραπειών ΨυχοΣύνθεση συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε τα παιδιά και τις οικογένειές τους παρέχοντας τηλεθεραπείες για όλες τις υπηρεσίες μας : λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, ειδική διαπαιδαγώγηση, συμβουλευτική και ψυχολογική υποστήριξη. Για  τις ανάγκες των εξ΄ αποστάσεως συνεδριών έχουμε μετατρέψει σε ψηφιακή μορφή μεγάλο όγκο παιδαγωγικού υλικού, ο οποίος είναι διαθέσιμος στους θεραπευτές του κέντρου μας για την υλοποίηση των τηλεθεραπειών. Αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας τα παιδιά των κέντρων μας έχουν ελεγχόμενη πρόσβαση σε υλικό και εργασίες για εξάσκηση στο σπίτι και οι θεραπευτές μας έχουν στη διάθεσή τους μεγάλο όγκο ψηφιοποιημένου παιδαγωγικού υλικού για την υλοποίηση των θεραπειών και την ανάθεση εργασιών.

Διαβάστε περισσότερα και κλείστε το ραντεβού σας τώρα!

Skip to content

Η Χριστίνα Τσίνου είναι Λογοθεραπεύτρια έχοντας εξειδίκευση στη διαχείριση συμπεριφορών στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ). Απέκτησε Πτυχίο Λογοθεραπείας από το Πανεπιστήμιο Queen Margaret University, του Εδιμβούργου το 2010 και είναι κάτοχος Άδειας Ασκήσεως του Επαγγέλματος του Λογοθεραπευτή. Υπήρξε πιστοποιημένη στις δεξιότητες για την ποιοτική εφαρμογή του Συστήματος Επικοινωνίας μέσω Ανταλλαγής Εικόνων και την καθοδήγηση των μελών της διεπιστημονικής ομάδας και των γονέων κατά την εφαρμογή του PECS (Picture Exchange Communication System).

Από το 2010 εργάζεται σε ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών όπου και ασχολείται με την εκπαίδευση ατομικών και ομαδικών προγραμμάτων. Πιο συγκεκριμένα, έχει αναλάβει τη δημιουργία ατομικών προγραμμάτων (home programs) και την εκπαίδευση των γονέων σε θέματα που αφορούν στη διαχείριση συμπεριφορών σε άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού. Έχει υπάρξει εκπαιδεύτρια σε πρωινά προγράμματα πρώιμης παρέμβασης κι έχει ασχοληθεί με την παράλληλη στήριξη σε παιδιά προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας.

Έχει συμμετάσχει σε καλοκαιρινό πρόγραμμα στο εξωτερικό ως Εκπαιδεύτρια – Λογοθεραπεύτρια στο PECS, στην ABA και στη διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς σε ομαδικά προγράμματα παιδιών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ). Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει πανελλήνια συνέδρια, ημερίδες, εργαστήρια και εποπτείες που αφορούν την Καθυστέρηση Λόγου και Ομιλίας, τις δυσκολίες Άρθρωσης, Φωνολογικές Διαταραχές, τις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ), τις Μαθησιακές Δυσκολίες, την Ειδική Γλωσσική Διαταραχή (SLI).

Ενδεικτικά, κάποια από τα σεμινάρια / workshops / συνέδρια που έχει παρακολουθήσει και εκπαιδευτεί είναι τα ακόλουθα:

  • «A Three-Part Treatment Plan for Oral Placement Therapy»
  • «Πραγματολογικές Δυσκολίες & ΔΑΦ. Αξιολόγηση και Παρέμβαση»
  • «Ειδική Γλωσσική Διαταραχή (SLI). Αξιολόγηση και Παρέμβαση»
  • «Αντιμετώπιση Αρθρωτικών & Φωνολογικών διαταραχών»
  • «Αναπτυξιακή Λεκτική Δυσπραξία SIMATA»
  • «Registered Behavior Technician TM»
  • «Εξειδικευμένες Παρεμβάσεις για Διαχείριση Συμπεριφοράς»
  • «The Floortime Center Workshop on the Greenspan Floortime Approach»
  • «Συμπεριφοριστική – Επικοινωνιακή Παρέμβαση σε Διαταραχές του Φάσματος του Αυτισμού ΑΒΑ»
  • «Εις βάθος κατάρτιση στο PECS με εκτενή πρακτική»
  • «The Ziggurat Model»
  • «Θεμελιώδεις Αρχές της Δομημένης Εκπαίδευσης (TEACCH) Εισαγωγή στη Δομημένη Διδασκαλία, την Ανεξάρτητη λειτουργία και την επικοινωνία.»
  • «Προχωρημένη κατάρτιση στο PECS (PECS Advanced training
Back To Top