Συνεδρίες Εξ Αποστάσεως

Η προσπάθεια να προσαρμοστούμε σε μια νέα καθημερινότητα, με την πανδημία να αλλάζει τα δεδομένα με τα οποία λειτουργούμε αυτό το διάστημα, αφορά τον καθένα από εμάς ξεχωριστά. Ακόμη και εάν οι όροι «μένουμε σπίτι» ή «social distancing» έχουν πλέον γίνει κτήμα μας, δε σημαίνει πως παύουμε να ερχόμαστε σε επικοινωνία.

Παρέχοντας τηλεσυνεδρίες μέσω SKYPE ή ΖΟΟΜ, πλατφόρμες συμβατές με GDPR, οι θεραπευτές των Κέντρων Ειδικών Θεραπειών ΨυχοΣύνθεση συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε τα παιδιά και τις οικογένειές τους παρέχοντας τηλεθεραπείες για όλες τις υπηρεσίες μας : λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, ειδική διαπαιδαγώγηση, συμβουλευτική και ψυχολογική υποστήριξη. Για  τις ανάγκες των εξ΄ αποστάσεως συνεδριών έχουμε μετατρέψει σε ψηφιακή μορφή μεγάλο όγκο παιδαγωγικού υλικού, ο οποίος είναι διαθέσιμος στους θεραπευτές του κέντρου μας για την υλοποίηση των τηλεθεραπειών. Αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας τα παιδιά των κέντρων μας έχουν ελεγχόμενη πρόσβαση σε υλικό και εργασίες για εξάσκηση στο σπίτι και οι θεραπευτές μας έχουν στη διάθεσή τους μεγάλο όγκο ψηφιοποιημένου παιδαγωγικού υλικού για την υλοποίηση των θεραπειών και την ανάθεση εργασιών.

Διαβάστε περισσότερα και κλείστε το ραντεβού σας τώρα!

Skip to content

O τραυλισμός αποτελεί φαινόμενο με περιοδικότητα. Δηλαδή κατά περιόδους μπορεί να είναι ιδιαίτερα έντονος και σε άλλες περιόδους το παιδί μπορεί να μην τραυλίζει καθόλου. Οι γονείς λοιπόν δεν πρέπει να πέσουν στην παγίδα του εφησυχασμού.

Αντίθετα, θα πρέπει να απευθυνθούν σε κάποιον λογοθεραπευτή προτού να εδραιωθεί ο τραυλισμός σαν πρόβλημα. Ο λογοθεραπευτής θα κάνει αξιολόγηση και θα οργανώσει το θεραπευτικό πρόγραμμα. Παράλληλα θα δώσει οδηγίες στους γονείς αναφορικά με το χειρισμό του παιδιού. Επίσης, θα συνεργαστεί με τον ψυχολόγο ή και τον παιδοψυχίατρο ώστε να επιτευχθούν τα καλύτερα αποτελέσματα μιας και ο τραυλισμός έχει ψυχογενή βάση.

Βέβαια θα πρέπει να τονισθεί ότι η δυσκολία που εμφανίζεται στη ροή της ομιλίας κατά την ηλικία μεταξύ 2,5 και 3,5 ετών θεωρείται φυσιολογική. Η συνέχιση αυτού του φαινομένου, μετά από αυτή την ηλικία, είναι που θα πρέπει να μας απασχολεί.

Οι γονείς είναι σημαντικό

  • να δείχνουν ενδιαφέρον για το τι τους λέει το παιδί και όχι για το πως το λέει
  • να ασχοληθούν μαζί με το παιδί με δραστηριότητες που δεν δίνουν έμφαση στην ομιλία
  • να μειώσουν τις πιέσεις και τις καταστάσεις που δημιουργούν εντάσεις στο παιδί
  • να δίνουν χρόνο στο παιδί να ολοκληρώσει τα λόγια του χωρίς να το πιέζουν
  • να αποφεύγουν να του δείχνουν την δυσφορία τους όταν μιλάει

Η Ελένη Φραγκάκη απέκτησε πτυχίο Λογοθεραπείας από το Πανεπιστήμιο Queen Margaret του Εδιμβούργου το 2009 και στη συνέχεια μετακπαιδεύτηκε στις «Μαθησιακές Δυσκολίες» από το ΔΙΚΕΨΥ καθώς και στην «Ειδική Αγωγή και Προαγωγή Ψυχικής Υγείας στο Σχολικό Περιβάλλον» από το Πανεπιστήμιο…

Back To Top