Συνεδρίες Εξ Αποστάσεως

Η προσπάθεια να προσαρμοστούμε σε μια νέα καθημερινότητα, με την πανδημία να αλλάζει τα δεδομένα με τα οποία λειτουργούμε αυτό το διάστημα, αφορά τον καθένα από εμάς ξεχωριστά. Ακόμη και εάν οι όροι «μένουμε σπίτι» ή «social distancing» έχουν πλέον γίνει κτήμα μας, δε σημαίνει πως παύουμε να ερχόμαστε σε επικοινωνία.

Παρέχοντας τηλεσυνεδρίες μέσω SKYPE ή ΖΟΟΜ, πλατφόρμες συμβατές με GDPR, οι θεραπευτές των Κέντρων Ειδικών Θεραπειών ΨυχοΣύνθεση συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε τα παιδιά και τις οικογένειές τους παρέχοντας τηλεθεραπείες για όλες τις υπηρεσίες μας : λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, ειδική διαπαιδαγώγηση, συμβουλευτική και ψυχολογική υποστήριξη. Για  τις ανάγκες των εξ΄ αποστάσεως συνεδριών έχουμε μετατρέψει σε ψηφιακή μορφή μεγάλο όγκο παιδαγωγικού υλικού, ο οποίος είναι διαθέσιμος στους θεραπευτές του κέντρου μας για την υλοποίηση των τηλεθεραπειών. Αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας τα παιδιά των κέντρων μας έχουν ελεγχόμενη πρόσβαση σε υλικό και εργασίες για εξάσκηση στο σπίτι και οι θεραπευτές μας έχουν στη διάθεσή τους μεγάλο όγκο ψηφιοποιημένου παιδαγωγικού υλικού για την υλοποίηση των θεραπειών και την ανάθεση εργασιών.

Διαβάστε περισσότερα και κλείστε το ραντεβού σας τώρα!

Skip to content
Πριν μιλήσουν τα μωρά

Πριν τα μωρά μάθουν να μιλούν σε μία γλώσσα πρέπει να έχουν αναπτύξει κάποιες βασικές δεξιότητες. Αυτό σημαίνει ότι ακούνε και καταλαβαίνουν πολλά περισσότερα από όσα νομίζουμε!

Ποιες λοιπόν είναι οι βασικές δεξιότητες που πρέπει να έχει ένα μωρό από τη στιγμή της γέννησής του μέχρι τη στιγμή που θα ξεκινήσει να μιλάει;

  • Αντιδράει στους ήχους του περιβάλλοντος
  • Αντιδράει στις φωνές των ανθρώπων
  • Κατανοεί και γυρίζει στο όνομά του
  • Χαμογελάει όταν του μιλάνε
  • Αυξάνει το εύρος της προσοχής του σε δραστηριότητες που συμβαίνουν γύρω του
  • Μοιράζεται την προσοχή του με τους ανθρώπους μέσα από δραστηριότητες
  • Ανακαλύπτει και παίζει με τα παιχνίδια του
  • Κατανοεί απλές χειρονομίες (π.χ όταν απλώνουμε το χέρι καταλαβαίνει ότι κάτι πρέπει να μας δώσει)
  • Κατανοεί απλές εντολές χωρίς χειρονομίες (π.χ. δώσε…)
  • Μιμείται ήχους και τους διαφοροποιεί με την πρόθεση να επικοινωνήσει (διαφορετικό ήχο για διαφορετική συνθήκη π.χ. όταν γκρινιάζει, όταν πεινάει)
  • Μιμείται χειρονομίες (π.χ. κου-πεπε, χαιρετισμό, παλαμάκια, όχι)
  • Παίρνει πρωτοβουλία για αλληλεπίδραση με οικείους κυρίως ανθρώπους
  • Πραγματοποιεί εναλλαγή σειράς
  • Χρησιμοποιεί τα φωνήματα /p/, /b/ και /m/ όταν μουρμουρίζει
  • Κατανοεί το ναι και το όχι
  • Αναγνωρίζει λέξεις που σχετίζονται με καθημερινά αντικείμενα (π.χ. παπούτσι, χυμό.

 

Εάν όμως το μωρό σας χάσει κάποιο από τα παραπάνω ορόσημα στην ανάπτυξη του και ανησυχείτε, απευθυνθείτε σε κάποιον παιδίατρο – αναπτυξιολόγο.

Η Χατζησάββα Εριφύλη είναι Λογοθεραπεύτρια – Ειδική Παιδαγωγός, τακτικό μέλος του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ) και ταυτόχρονα μέλος της Επιστημονικής Ομάδας για τη Διαταραχή του Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) του συλλόγου.

Back To Top