Συνεδρίες Εξ Αποστάσεως

Η προσπάθεια να προσαρμοστούμε σε μια νέα καθημερινότητα, με την πανδημία να αλλάζει τα δεδομένα με τα οποία λειτουργούμε αυτό το διάστημα, αφορά τον καθένα από εμάς ξεχωριστά. Ακόμη και εάν οι όροι «μένουμε σπίτι» ή «social distancing» έχουν πλέον γίνει κτήμα μας, δε σημαίνει πως παύουμε να ερχόμαστε σε επικοινωνία.

Παρέχοντας τηλεσυνεδρίες μέσω SKYPE ή ΖΟΟΜ, πλατφόρμες συμβατές με GDPR, οι θεραπευτές των Κέντρων Ειδικών Θεραπειών ΨυχοΣύνθεση συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε τα παιδιά και τις οικογένειές τους παρέχοντας τηλεθεραπείες για όλες τις υπηρεσίες μας : λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, ειδική διαπαιδαγώγηση, συμβουλευτική και ψυχολογική υποστήριξη. Για  τις ανάγκες των εξ΄ αποστάσεως συνεδριών έχουμε μετατρέψει σε ψηφιακή μορφή μεγάλο όγκο παιδαγωγικού υλικού, ο οποίος είναι διαθέσιμος στους θεραπευτές του κέντρου μας για την υλοποίηση των τηλεθεραπειών. Αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας τα παιδιά των κέντρων μας έχουν ελεγχόμενη πρόσβαση σε υλικό και εργασίες για εξάσκηση στο σπίτι και οι θεραπευτές μας έχουν στη διάθεσή τους μεγάλο όγκο ψηφιοποιημένου παιδαγωγικού υλικού για την υλοποίηση των θεραπειών και την ανάθεση εργασιών.

Διαβάστε περισσότερα και κλείστε το ραντεβού σας τώρα!

skip to Main Content
Εργοθεραπεία

Ο εργοθεραπευτής μπορεί να βοηθήσει παιδιά που παρουσιάζουν δυσκολίες στην αντίληψη, στην κίνηση, στη μάθηση, στην οργάνωση (χώρου, χρόνου, αντικειμένων), στη συγκέντρωση, στο χωρο-χρονικό προσανατολισμό  ή στην αυτοεξυπηρέτηση, με τη χρήση σκόπιμων δραστηριοτήτων. Η αξιολόγηση γίνεται μέσω εξειδικευμένης παρατήρησης, χρήσης σταθμισμένων τεστ και δοκιμασιών.Ο θεραπευτής ανιχνεύοντας τις ικανότητες και τα κίνητρα κάθε παιδιού, σχεδιάζει τη θεραπευτική παρέμβαση, επιλέγοντας ευχάριστες, εύκολες στην ολοκλήρωση δραστηριότητες (ξύλινες κατασκευές, παζλ, τουβλάκια, παιχνίδια, ασκήσεις μνήμης – παρατηρητικότητας, ζωγραφική κλπ) που απαιτούν την ενεργό συμμετοχή του και έχουν συγκεκριμένους σκοπούς.

Στόχος είναι να μπορέσει το παιδί μέσα από ψυχοκινητικές, βιωματικές και αισθητηριακές ασκήσεις να αναπτύξει, να καλλιεργήσει ή να διατηρήσει τις ζητούμενες δεξιότητες.

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ανάπτυξη του γραφοκινητικού τομέα, κυρίως στα παιδιά που προετοιμάζονται για την πρώτη τάξη του Δημοτικού. Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας προετοιμάζονται για την άσκηση της γραφής στο σχολείο μέσα από εξατομικευμένα προγράμματα προγραφής.

Μοιραστείτε το!

Back To Top