Συνεδρίες Εξ Αποστάσεως

Η προσπάθεια να προσαρμοστούμε σε μια νέα καθημερινότητα, με την πανδημία να αλλάζει τα δεδομένα με τα οποία λειτουργούμε αυτό το διάστημα, αφορά τον καθένα από εμάς ξεχωριστά. Ακόμη και εάν οι όροι «μένουμε σπίτι» ή «social distancing» έχουν πλέον γίνει κτήμα μας, δε σημαίνει πως παύουμε να ερχόμαστε σε επικοινωνία.

Παρέχοντας τηλεσυνεδρίες μέσω SKYPE ή ΖΟΟΜ, πλατφόρμες συμβατές με GDPR, οι θεραπευτές των Κέντρων Ειδικών Θεραπειών ΨυχοΣύνθεση συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε τα παιδιά και τις οικογένειές τους παρέχοντας τηλεθεραπείες για όλες τις υπηρεσίες μας : λογοθεραπεία, εργοθεραπεία, ειδική διαπαιδαγώγηση, συμβουλευτική και ψυχολογική υποστήριξη. Για  τις ανάγκες των εξ΄ αποστάσεως συνεδριών έχουμε μετατρέψει σε ψηφιακή μορφή μεγάλο όγκο παιδαγωγικού υλικού, ο οποίος είναι διαθέσιμος στους θεραπευτές του κέντρου μας για την υλοποίηση των τηλεθεραπειών. Αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας τα παιδιά των κέντρων μας έχουν ελεγχόμενη πρόσβαση σε υλικό και εργασίες για εξάσκηση στο σπίτι και οι θεραπευτές μας έχουν στη διάθεσή τους μεγάλο όγκο ψηφιοποιημένου παιδαγωγικού υλικού για την υλοποίηση των θεραπειών και την ανάθεση εργασιών.

Διαβάστε περισσότερα και κλείστε το ραντεβού σας τώρα!

skip to Main Content

Η Χατζησάββα Εριφύλη είναι Λογοθεραπεύτρια – Ειδική Παιδαγωγός, τακτικό μέλος του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ) και ταυτόχρονα μέλος της Επιστημονικής Ομάδας για τη Διαταραχή του Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) του συλλόγου. Αποφοίτησε από το τμήμα Λογοθεραπείας της Ανώτατης Σχολής Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας του Α.Τ.Ε.Ι Ηπείρου και ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση από το τμήμα Παιδαγωγικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Λευκωσίας και από το τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολικής Ηλικία του Πανεπιστημίου Πατρών. Από το 2015 εργάζεται σε ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών στην Αθήνα και αναλαμβάνει την παράλληλη στήριξη παιδιών σε δημόσια και ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα. Συμμετέχει σε επιστημονικές έρευνες και δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για τη ΔΑΦ με το ΣΕΛΛΕ και παρακολουθεί συχνά επιστημονικά συνέδρια, σεμινάρια και ημερίδες που σχετίζονται με τον κλάδο της Λογοθεραπείας και της Ειδικής Αγωγής. Η επιμόρφωσή της περιλαμβάνει πολλά σεμινάρια, ημερίδες και εργαστήρια. Κάποια από αυτά είναι:

  • Teacch (Θεραπεία και Εκπαίδευση παιδιών με Αυτισμό και Διαταραχές Επικοινωνίας)
  • Pecs (Σύστημα Επικοινωνίας μέσω Ανταλλαγής Εικόνων)
  • Makaton (Επικοινωνιακό – Γλωσσικό Πρόγραμμα)
  • Αναπτυξιακό Παιχνίδι (Το παιχνίδι ως θεραπευτικό και εκπαιδευτικό εργαλείο για παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ))
  • Manual for the Symbolic Play Test (Αξιολογητικό Εργαλείο για το Συμβολικό Παιχνίδι)
  • Play Therapy & CBD (Παιγνιοθεραπεία & Γνωσιακή Συμπεριφοριστική Θεραπεία για παιδιά και εφήβους)
  • M.O.R.E. – Στόμα (Επίδραση στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση και Στάση του Σώματος)
  • Gravity (Η χρήση της βαρύτητας στην Αισθητικοκινητική Ανάπτυξη των βρεφών και παιδιών)
  • Food is Sensory (Το φαγητό ως Αισθητηριακή Εμπειρία)
  • Palin Parent – Child Interaction (PCI) (Μέθοδος Πρώιμης Παρέμβασης στον Τραυλισμό)
  • Feeding Therapy: A Sensory-Motor Approach (Θεραπεία Σίτισης: Μία αισθητικοκινητική Προσέγγιση)
  • Grade the Ask: Sensitive and Successful Strategies for New Food (Διαβαθμιστε το Αίτημα: Ευαίσθητες και Πετυχημένες Στρατηγικές για Νέες Τροφές)
  • Βασική Εκπαίδευση στην Αλληλεπίδραση (Intensive Interaction)
Back To Top